مدیر عامل: حمیدرضا شیخ روشندل

مقدمه

مؤسسه  پژوهشي - تحقيقاتي و اطلاع رساني طعام اسرار به عنوان پايه گذار روش هاي نوين سلامتي، بر اساس تغذيه صحيح، علمي و بازگرداندن تعادل عمومي و جسمي افراد، در سال 1378 تأسيس و تاکنون هزاران نفر از بيماران و افراد مختلف را با اصول صحيح تغذيه و پيروي از آن آشنا کرده است. اين مؤسسه با بهره گيري از متخصصان و کارشناسان زبده و کارآمد، مفتخر است که تجربيات درخشان به دست آمده در طرح هاي ويژه درماني خود را در اختيار عموم هموطنان قرار دهد.

ما با استفاده از تمامي امکانات درماني مفيد و بدون هر گونه عارضه که مشتمل بر پزشکي نوين، طب سنتي ، رژيم درماني تخصصي، ورزش وغيره است، روشي را ابداع نموديم که درنوع خود منحصر بفرد است. خلاصه تمامي اين روش ها اين است که بدون استفاده از دارو و تنها با استفاده از خواص شفابخش خوراکي ها مي توان به درمان ها و نتايجی دست يافت که بيشتر به شفا و معجزه مي ماند تا درمان!

با علم به اينکه همه چيز را همه کس مي دانند، اين مرکز براي کسب اطلاعات بيشتر و تطبيق آگاهي هاي خود با دانش روز دنيا به طور شبانه روزي جديدترين مقالات را از طريق اينترنت استخراج مي نمايد و از هر آنچه که در خصوص چاقي و لاغري در هر گوشه دنيا منتشر مي شود آگاهي مي يابد و همواره قصد آن را دارد که بتواند به نحو احسن پاسخگوي مراجعين خود باشد و خلاصه اينکه اين مرکز تحقيقاتي هر آنچه که در رؤياها مي گنجد را  در يک جا جمع کرده و مشغول تکميل آن است.

اين مؤسسه تاکنون توانسته است که  هزاران نفر را در قالب ويزيت هاي انفرادي و کلاس هاي دسته جمعي، تحت تأثير اهداف و يافته هاي خود قرار دهد و چنانچه خوانندگان مقالات پژوهشي مؤسسه را نيز به اين تعداد اضافه کنيم، مشاهده مي شود که ارزيابي بسيار مثبت واميدوار کننده اي خواهيم داشت.

لازم به ذکر است که اين مؤسسه به واسطه استقلال در عملکرد خود، تاکنون از هر گونه وابستگي به ادارات دولتي جدا بوده و ضمن آنکه تمام اعمال وامور خود را بر اساس مقررات وقوانين انجام می دهد، با اين وجود از هيچ ارگان يا سازمانی دستور دريافت نمي کند .

مجوزهای کسب شده توسط مؤسسه

مؤسسه تحقيقاتي - پژوهشي طعام اسرار با توجه به ابعاد کاري خود، در حال حاضر داراي مجوزهاي زير است:

  1. مجوز تأسيس کلينيک تغذيه و رژيم درماني از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
  2. مجوز  ارائه خدمات تحقیقاتی از اداره ثبت موسسات تحت پوشش قوه قضائیه 
  3. مجوز تأسيس ISP از وزارت پست، تلگراف و تلفن براي ارائه اشتراک اينترنت
  4. مجوز انتشار فصل نامه طب کل نگر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

اساسنامه

اساسنامه این موسسه به شرح زیر می باشد:

  1. تحقیق و پژوهش  در زمینه تغذیه و رژیم درمانی
  2. تحقیق و پژوهش در زمینه های گیاهان طبی و طب سنتی
  3. اطلاع رسانی اینترنتی در پی اهداف انسان دوستانه و ایجاد امکان دسترسی افراد به معیارهای سلامتی
  4. انجام پروژه های پژوهشی در راستای اهداف تعیین شده
  5. آموزش به منظور افزایش آگاهی گروههای مورد نظر موسسه
  6. مطالعه و تحقیق در خصوص افزایش بهروری گیاهان دارویی از مرحله کاشت ،داشت ،برداشت ، بسته بندی وتوزیع
  7. ایجاد ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی جهان در راستای موضوع و اهداف موسسه
  8. تولید IT و تجهیزات وابسته و مرتبط اطلاع رسانی در تکنولژی اینترنتی 
  9. ارائه خدمات درمانی حضوری و غیر حضوری با استفاده از روش رژیم درمانی و طب سنتی